Золочівський Центр позашкільної освіти

Історія позашкільного закладу розпочинається з 1951р. В цьому році був відкритий Будинок піонерів, директором якого протягом багатьох років була Балеско В. В. У 1990 р. БП був перейменований у Будинок творчості школярів, директорами були Кіс О. В. та Михайлів Л. В. У 1993 р. директором було призначено Петришин О. А., методистом Яблонську Л. М. З 2003 р. установа перейменована у ЦДЮТ. Сьогодні ЦДЮТ працює у трьох напрямках: художньо-естетичному, еколого-натуралістичному, туристсько-краєзнавчому. Навчально-виховний процес проводять 30 кваліфікованих фахівців. Високий професійний рівень педагогів, застосування сучасних підходів до проблем розвитку дитини створили необхідні умови для переходу на якісно новий рівень навчання. Кредо керівників гуртків – не диктат, не авторитаризм, не пріоритет старшого, а глибоке визнання за молодшим, його переваги, творчого потенціалу, резервів та можливостей.

 

     Наша мета: створення умов для того, щоб діти почувалися

 в Центрі комфортно, а моральний клімат сприяв самореалізації кожного з них.

       Якісним показником результативної діяльності Центру та 

   кожного гуртківця зокрема, стимулом для розвитку є перемоги в районних, обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсах, фестивалях.

      

Реалії та перспективи Золочівського Центру позашкільної освіти.

Центр дитячої та юнацької творчості - це родзинка, якою пишається Золочівщина.Це якісна складова Золочівської системи  освіти, потужній освітній центр.

Основна місія закладу полягає в навчанні, вихованні, розвитку особистості у вільний від навчання час.

Основними завданнями ЦПО є:

-         виховання громадянина України

-         виховання у гуртківців патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, національних цінностей українського народу;

-         задоволення  освітньо- культурних потреб вихованців;

-         задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні і творчій самореалізації;

-         пошук, розвиток та підтримка здібних і талановитих дітей;

-         організація дозвілля вихованців, пошук нових форм, профілактика бездоглядності, правопорушників;

-         формування здорового способу життя вихованців;

-         здійснення інформаційно- методичної та організаційно- масової роботи.